zombieunicorn

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2014

犬に追わ

Av Mintah - 13 oktober 2014 18:51

           


Awwh My Lord!! Jag har ett nytt favoritprogram!!!  

Jag älskar ju skräck och att dom faktiskt har kommit på ett tävlingsprogram där man tävlar i en skräckskog är ju helt underbart! Det här är ett tv program som passar mig så sjukt bra!



Beskrivning av programmet:

Jagad av hundar är ett nytt, skrämmande och nervkittlande tävlingsprogram som inte liknar något du sett förut. Tre deltagare, som inte har en aning om vad de gett sig in på, ska utföra utmaningar djupt inne i en tät mörk skog där ingen kan höra dem skrika. De tre deltagarna känner varandra sedan tidigare, men nu sätts deras vänskap på prov. Just när solens sista strålar faller över skogsbrynet öppnas grinden för deltagarna. De får nu klara sig på egen hand och har natten på sig att hitta tre nycklar. Varje nyckel öppnar en kista fylld med pengar. Men för att få tag på nycklarna måste deltagarna våga ta sig an utmaningar som får nackhåren att resa sig. Den ena mer skämmande än den andra. För varje nyckel som hittas får en deltagare lämna gruppen, leta upp kistan och ta med sig sitt byte i en ryggsäck. Men pengarna är inte säkrade förrän deltagaren tagit sig ut ur skogen och över stängslet. Och det är lättare sagt än gjort. Pengarna, totalt 175 000 kronor, vaktas av en flock hundar som är tränade för en enda uppgift: att inte släppa ut deltagarna eller pengarna ur skogen. Under tiden fortsätter uppdragen i skogen för lagkamraterna som är kvar. Slutligen, när natten är som mörkast är en tävlande ensam kvar i skogen för det rysligaste uppdraget och för att säkra det största pengabytet. Undkommer de tävlande vakthundarnas käftar? Programledaren Malin Gramer övervakar de tävlandes rörelser på tryggt avstånd strax utanför skogen.



Watch Online:

http://www.tv3play.se/program/jagad-av-hundar/452537?autostart=true


Trailer :




 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mintah - 31 december 2014 23:16

JAG HAR BYTT BLOGGADRESS!!   DEN NYA FINNER NI HÄÄR     JAG HAR BYTT BLOGGADRESS!!   DEN NYA FINNER NI HÄÄR     JAG HAR BYTT BLOGGADRESS!!   DEN NYA FINNER NI HÄÄR ...

Av Mintah - 30 december 2014 18:48

                          

Av Mintah - 28 december 2014 20:27


  Alla bilder är från tumblr. Asså åh. Jag blir så himla sugen på att tatuera mig. Nu. Det är så vackert. Kan kolla på bilderna hur många gånger som helst. Så fint ju. Det är synd att jag fortfarande är så ung, och att det är tokdyrt om man ...

Av Mintah - 25 december 2014 23:29

   

Av Mintah - 23 december 2014 20:01

         

          
  


Konnichiwa!
Jag är en onormal unge vid namn Mintah, och på min blogg så delar jag med mig av mitt konstiga liv. Jag tror att jag är lagom galen och hoppas att min blogg inspirerar er:3

    

 

 

    

              
 

 
  

12 besvarade frågor

 

Vad vill ni att jag ska lägga upp på min blogg :3
 Mina Tecknigar
 Min vardag
 Musik
 Det jag redan bloggar om
 Bilder
 Smink tips
 Videor

 

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

    
  

            

                                

     

                          

Lucky Charms Rainbow

                

 

            

      

    

             
           


Ovido - Quiz & Flashcards