zombieunicorn

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Mintah - 16 oktober 2014 20:45

    
    


AHS Freak Show är nog det absolut bästa jag sett på tv!!
Den nyaste säsongen är den bästa någonsin!!

Min favoritkaraktär är såklart Twisty the Clown. Han mördar och rövar bort flera personer och

är allmänt mystisk för han säger inte ett ända ord i något av avsnitten.

Jag tycker nästan synd om honom på något vis för det verkar som att

han bara vill bli uppskattad och älskad.

Men det har ju bara kommit två avsnitt så jag är såååå spänd på vad han kommer

att hitta på härnäst!!

Det här är absolut min typ av serie/film och jag uppsakattar det så otroligt mycket!


                        

          
  


Konnichiwa!
Jag är en onormal unge vid namn Mintah, och på min blogg så delar jag med mig av mitt konstiga liv. Jag tror att jag är lagom galen och hoppas att min blogg inspirerar er:3

    

 

 

    

              
 

 
  

12 besvarade frågor

 

Vad vill ni att jag ska lägga upp på min blogg :3
 Mina Tecknigar
 Min vardag
 Musik
 Det jag redan bloggar om
 Bilder
 Smink tips
 Videor

 

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

    
  

            

                                

     

                          

Lucky Charms Rainbow

                

 

            

      

    

             
           


Ovido - Quiz & Flashcards