zombieunicorn

Alla inlägg under november 2014

Av Mintah - 30 november 2014 21:31

  Konnichiwa   


I helgen så har jag och min Oinkoink gjort en massa trevliga saker!

I lördags så var vi ju på öppethus i gymnasiebyn där jag fick reda på mer detaljer om linjen som jag tänker välja, estet - bild och formgivning. Vi var ute i den härliga snön och busade.

På kvällen såg vi Harry Potter 4 och 5, med härligt godis, energidricka och välsmakande Japansk mat.

Idag så var vi och fikade med hans föräldrar och hans syster, senare på dagen så åkte vi till

Dollarstore och fyndade en massa trevliga saker (som jag inte har tagit kort på).

Hans föräldrar var även där igår, medan vi var i gymnasiebyn, och de köpte ett paket med ansiktsmasker och hårinpackningar till mig samt ett packet med våtservetter!

                

Av Mintah - 30 november 2014 20:24

Hittade en bild från tumblr som jag kände att jag var tvungen att låna lite & lägga ut här på bloggen. Fastnade vid den eftersom den är galet fin, och blev glad av bilden. Hur kommer det sig att man knappt får se sånnahär bilder i reklamer för tex underkläder?


De behöver inte va de där pinnsmala modellerna som visar upp underkläderna "sexigt", utan jag tycker dessa personer under ger en naturligare bild av allt, och dessutom ser de väldigt glada och peppade ut, och personligen skulle jag tycka att det skulle bli finare med sånhär reklam. Glada naturliga tjejer istället för anorektiska tjejer som utstrålar sex med bara blicken.


Varför väljer media att sätta upp ett ideal med ohälsosamt pinnsmala tjejer när det finns såna modeller som på bilden nedan? Hm.


Dessa blir iaf dagens inspiration!


   

Av Mintah - 28 november 2014 20:11

 


Hahah jag orkar inte. Såg denna för ett par dagar sedan, och kan fortfarande garva åt den.

Då kände jag att den var värd att dela på bloggen hahaha.

Och har ärligt kollat klart på den runt 3 gånger. Jag måste nog ha världens sämsta humor. Hahah.

Av Mintah - 28 november 2014 12:12

 

Av Mintah - 27 november 2014 19:19

   


Badkläder

Länkar: Överdel & Underdel

 

Av Mintah - 27 november 2014 17:38

   



                                                      

Av Mintah - 26 november 2014 13:53

  Konnichiwa  


Den hemska förkylningen har nu drabbat mig, så jag ligger hemma i min säng om dagarna.

Hela denna vecka har jag varit hemma från skolan men nu känner jag mig bättre

så imorgon blir det nog att fara till skolan igen.

Mina dagar spenderas mest med att se på serier och pimpla ordentligt med teh.

De få skoluppgifter som jag haft är som tur är färdiga så jag behöver inte anstränga min hjärna så mycket.

På lördag har de öppethus i Gymnasiebyn och det har jag planerat att gå på tillsammans med min Oinki.

Då blir det nog att spendera resten av helgen hos min pojkvän också.

        

     

Av Mintah - 24 november 2014 09:34

  

Det är ju inget ovanligt att jag är med min Oinkoinki på helgerna.

Så ni förstår säkert att även denna weekend har spenderats tillsammans med min älskling.

Jag ska fatta mig kort om vad vi gjort eftersom att jag inte är på något vidare skrivarhumör just nu.

Jag åkte till honom i lördags, vi spelade Cs, var ute, handlade och på kvällen så mumsade vi tacos.

Vi sov ovanligt länge på söndagen och åt brunch vid klockan 13.00
Vi pratade en stund med hans mamma innan jag for hem, då var klockan 16.35

Jag har blivit väldigt dålig på att fota på sistone, denna gång blev det bara tre bilder, och detsutom selfies.


         

          
  


Konnichiwa!
Jag är en onormal unge vid namn Mintah, och på min blogg så delar jag med mig av mitt konstiga liv. Jag tror att jag är lagom galen och hoppas att min blogg inspirerar er:3

    

 

 

    

              
 

 
  

12 besvarade frågor

 

Vad vill ni att jag ska lägga upp på min blogg :3
 Mina Tecknigar
 Min vardag
 Musik
 Det jag redan bloggar om
 Bilder
 Smink tips
 Videor

 

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

 

    
  

            

                                

     

                          

Lucky Charms Rainbow

                

 

            

      

    

             
           


Ovido - Quiz & Flashcards