zombieunicorn

Alla inlägg under oktober 2014

Av Mintah - 31 oktober 2014 16:00

 

Har blivit småtokig i tights som ser ut som knästrumpor med djur eller figurer på. SÅ SÖTA, DÖR LITE.

Som de flesta redan vet så har jag ju Totoro thightsen!

Länkar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8


 

Av Mintah - 30 oktober 2014 15:00

 

Trillade in på en webshop med MASSA FINT. En del grejer känner jag igen från Ebay men finns en massa annat schnyggt med!

Länk till shopen! Om du inte tryckt på bilden. Som hade varit lättare. Knasboll.


 

Av Mintah - 29 oktober 2014 14:45

 

Det mest inspirerande jag vet just nu och som får mina ögon att sjunga glädjesånger är allt som ser häxinfluerat ut. Är helt vild i Wiccans, Salem, svart, mystik, ockultism, pentagram, månar och HATTAR! När jag var liten var jag säker på att jag var magiker och tycker häxkonst var jätteintressant och brukade googla allt möjligt som handlade om det. HELT NORMAL!

Hade nog sett lite för mycket på Harry Potter.


 

Av Mintah - 28 oktober 2014 15:30

 

Jag rammlade in på galet snygga Amelia Dinmore/Amelia Nightmares fanpage på tumblr och såg en massa färggladda och fina bilder. Plus en del halvnaket eftersom hon är pinup-modell. Men här får ni rumsrena, hederliga och snälla bilder på henne så jag inte hamnar i helvetet och såntdär. Älskar färg och alternativa modeller ju! OCH HENNES HÅR ÄR TO DIE FOR!

 

Av Mintah - 27 oktober 2014 18:12

    


 


    



Av Mintah - 27 oktober 2014 16:51

     



   

  Konnichiwa  


Detta kommer att bli ett ganska kort informationsinlägg till er läsare.

Det är så att jag åker till Finland imorgon och stannar där till lördag.

Så det kommer inte att hända något på bloggen under 5 dagar.

Jag ska försöka lägga in tidsinställda inlägg nu på en gång, så att det finns något

att läsa iallfall.

Jag ska ta så mycket bilder jag kan.

Som jag delar med mig av sen när jag kommer hem igen!


   



Av Mintah - 27 oktober 2014 15:56

   



 
Sååh,

Äntligen har jag tagit bilder på det jag köpt och redigerat dem!

Jag och min Oinki har haft en underbar helg, på lördag var vi som sagt på marknad hela dagen.

De hade så mycket underbara saker och jag önksar att jag kunnat köpa precis allt som föll mig i smaken.

Men tyvärr så är jag inte miljonär (än iallfall).

Eftersom att det var en lågprismarknad så köpte jag ändå ganska mycket.

Och av min underbara pojkvän fick jag en superdupersöt jacka som jag bara älskar!

Efter markanden så åkte vi med hans föräldrar och handlade mat,

sen så åkte vi hem till dem och tjockade oss framför Tv:n.

Vi körde även en omgång shack med ett mycket fabulöst shackbräde och pjäser.

Hans föräldrar köpte det på marknaden!

Det blev oavgjort (slutade med att vi hade varsin kung och torn kvar) så jag känner

mig väldigt nöjd, med tanke på hur smart han egentligen är (Moahahahahah).

                                     


Av Mintah - 27 oktober 2014 13:13

 


Black Veil Brides  nya låt Goodbye Agony släpptes för allmänheten idag!!

I lööv it!

De har även många fler låtar på G som kommer släppas eftersom,

och jag kommer att lägga upp de så fort jag får tag på de så se till att inte missa det!

Enjoy!

 

 

          
  


Konnichiwa!
Jag är en onormal unge vid namn Mintah, och på min blogg så delar jag med mig av mitt konstiga liv. Jag tror att jag är lagom galen och hoppas att min blogg inspirerar er:3

    

 

 

    

              
 

 
  

12 besvarade frågor

 

Vad vill ni att jag ska lägga upp på min blogg :3
 Mina Tecknigar
 Min vardag
 Musik
 Det jag redan bloggar om
 Bilder
 Smink tips
 Videor

 

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

    
  

            

                                

     

                          

Lucky Charms Rainbow

                

 

            

      

    

             
           


Ovido - Quiz & Flashcards