zombieunicorn

Direktlänk till inlägg 17 november 2014

Myshelg

Av Mintah - 17 november 2014 12:30

  Konnichiwa  


Ni har väl säkert förutspått att jag har varit hos min pojkvän i helgen, och ni har såklart helt rätt.

Före jag åkte till honom på lördagen så sprang jag in på Willys för att köpa hårfärg.

Mitt hår är ju väldigt ljust blont just nu, och min naturliga mörka färg har vuxigt ganska långt nu,

och tro mig, det ser inte fint ut.

Färgen jag köpte var röd, så ikväll så blir jag redhead!! (Bilder kommer senare)

Sen när jag var hos honom så hittade vi på en massa bus.

Vi gick till en affär där de säljer utlänska livsmedel, där jag köpte lyckokakor, en kokosdryck och oreo.

(men eftersom att de har bytt namn så kommer jag inte ihåg vad de heter)

Vi jagade varandra med snö och kastade snöbollar på allt vi såg.

På kvällen såg vi filmen Orphan med hans föräldrar och åt härlig lax och godis.

I sophuset hittade han ett helt ljudsystem som var helt felfritt!!

Nästa dag så låg vi länge i sängen på morgonen, och efter att ha ätit nudlar med kyckling

så spelade vi Cs.

 

 

                      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mintah - 31 december 2014 23:16

JAG HAR BYTT BLOGGADRESS!!   DEN NYA FINNER NI HÄÄR     JAG HAR BYTT BLOGGADRESS!!   DEN NYA FINNER NI HÄÄR     JAG HAR BYTT BLOGGADRESS!!   DEN NYA FINNER NI HÄÄR ...

Av Mintah - 30 december 2014 18:48

                          

Av Mintah - 28 december 2014 20:27


  Alla bilder är från tumblr. Asså åh. Jag blir så himla sugen på att tatuera mig. Nu. Det är så vackert. Kan kolla på bilderna hur många gånger som helst. Så fint ju. Det är synd att jag fortfarande är så ung, och att det är tokdyrt om man ...

Av Mintah - 25 december 2014 23:29

   

Av Mintah - 23 december 2014 20:01

         

          
  


Konnichiwa!
Jag är en onormal unge vid namn Mintah, och på min blogg så delar jag med mig av mitt konstiga liv. Jag tror att jag är lagom galen och hoppas att min blogg inspirerar er:3

    

 

 

    

              
 

 
  

12 besvarade frågor

 

Vad vill ni att jag ska lägga upp på min blogg :3
 Mina Tecknigar
 Min vardag
 Musik
 Det jag redan bloggar om
 Bilder
 Smink tips
 Videor

 

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

 

    
  

            

                                

     

                          

Lucky Charms Rainbow

                

 

            

      

    

             
           


Ovido - Quiz & Flashcards