zombieunicorn

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Mintah - 14 december 2014 13:18

   Happy Birthday to Mee!!   


Idag fyller jag alltså 15 år! Grattis till miiig!!

Igår så hade jag kalas med mina släktingar + Min oinkii!

Jag fick en massa pengar plus superfina presenter!

Macbooken har jag haft som skoldator i ungefär ett år, men nu när vi fått andra skoldatorer har man fått köpa de

(om man vill) annars har man varit tvungen att lämna tillbaka de.

Jag ville ju ha kvar min för att jag har sparat en massa saker i den, plus att den är extremt bra och väldigt liten och lätt.

Eftersom att jag bytte skola så fick jag min mac i åttan (de andra fick sin i sjuan) så min dator är ett år nyare än

de andras. Så den kostade 1000 kronor mer. Men då har den större hårdisk osv.

Så jag är jätteglad att den äntligen är MIN, tacktack Pappa!!

 

               

          
  


Konnichiwa!
Jag är en onormal unge vid namn Mintah, och på min blogg så delar jag med mig av mitt konstiga liv. Jag tror att jag är lagom galen och hoppas att min blogg inspirerar er:3

    

 

 

    

              
 

 
  

12 besvarade frågor

 

Vad vill ni att jag ska lägga upp på min blogg :3
 Mina Tecknigar
 Min vardag
 Musik
 Det jag redan bloggar om
 Bilder
 Smink tips
 Videor

 

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014
>>>

 

    
  

            

                                

     

                          

Lucky Charms Rainbow

                

 

            

      

    

             
           


Skapa flashcards