zombieunicorn

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Mintah - 12 december 2014 22:29

         

Av Mintah - 12 december 2014 11:26

Jag TOTALÄLSKAR gyaru-sminkningar: ögon som ser superstora ut med hjälp av smink och cirkellinser. Hy som är helt flawless samt näsor och ansikten som med konturer och skuggor ser smalare ut.

Folk som är sminkade så ser ju ut som frickin överjordiska dockor! Kanske anser många att sådan sminkning ser onaturlig och överdriven ut men jag tycker verkligen den är så himla fin. Om den görs rätt. Annars kan det bli ganska läskigt.

Nu undrar jag såklart vad ni tycker om sådan sminkning?

Och om ni har bättre koll på sånt här än mig - vilket ni säkert har - så får ni gärna rätta mig om något i inlägget är fel, hihhoh.

 

Borde lura er nu egentligen. Men jag är en fredlig medborgare. Lurades jag där? YOU'LL NEVER KNOW.

Av Mintah - 12 december 2014 10:36

 


 

          
  


Konnichiwa!
Jag är en onormal unge vid namn Mintah, och på min blogg så delar jag med mig av mitt konstiga liv. Jag tror att jag är lagom galen och hoppas att min blogg inspirerar er:3

    

 

 

    

              
 

 
  

12 besvarade frågor

 

Vad vill ni att jag ska lägga upp på min blogg :3
 Mina Tecknigar
 Min vardag
 Musik
 Det jag redan bloggar om
 Bilder
 Smink tips
 Videor

 

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014
>>>

 

    
  

            

                                

     

                          

Lucky Charms Rainbow

                

 

            

      

    

             
           


Ovido - Quiz & Flashcards