zombieunicorn

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Mintah - 8 december 2014 20:03

   Konnichiwa  


Det har vait lite ålig uppdatering ett tag nu och jag brukar ha i regel att inte blogga på helgen.

De två dagarna som jag är ledig från skolan så brukar jag även ta ledigt från allt annat för

att lägga ner de två dygnen till att umgås med min Oinkoink.

Och så även denna helg.

I lördags så var vi med hans föräldrar på en (ganksa tråkig) marknad på Hägnan.

De hade jättemummsigt godis, kakor, blåbärsglögg osv.

CoD Bo 2 funkar igeeen!! Yeees!! Min händie man har fixat datorn!!

Så jag fick spela mit älskade spel efter en lång outhärdlig och ofrivillig paus!

Senare på kvällen beställde vi en familjepizza som vi åt framför två extremt bra filmer!

 Percy Jackson och kampen om åskviggen och Sherlock Holmes.

Båda filmerna rekomenderas starkt!!

Söndagen tillbringades till stor del av att sova läänge men även av ännu mer spel av CoD.

Det är underbart att jag och Oinki har samma intressen,

det är lätt att hitta på aker tillsammans när man gillar samma saker.

Och idag så har hela komunens skolungdomar varit lediga för att lärarna är på någon kurs,

så det är skönt med en extradag ledigt.

Och nästa vecka på söndag så fyller jag åår!!!

               

          
  


Konnichiwa!
Jag är en onormal unge vid namn Mintah, och på min blogg så delar jag med mig av mitt konstiga liv. Jag tror att jag är lagom galen och hoppas att min blogg inspirerar er:3

    

 

 

    

              
 

 
  

12 besvarade frågor

 

Vad vill ni att jag ska lägga upp på min blogg :3
 Mina Tecknigar
 Min vardag
 Musik
 Det jag redan bloggar om
 Bilder
 Smink tips
 Videor

 

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014
>>>

 

    
  

            

                                

     

                          

Lucky Charms Rainbow

                

 

            

      

    

             
           


Ovido - Quiz & Flashcards